liljekonvaljen

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Liljekonvaljen - 14 september 2011 21:35


Vaknade med sprängande huvudvärk men tog mig samman och fick iväg sonen en timme tidigare till dagis. Valde att ha honom lite tidigare på dagis, lagom till frukost vilket kommer vara gällande tider nästa vecka när jag börjar jobba. Han var lite tjurig på morgonen men lämningen gick ändå bra och dottern kom iväg som hon skulle. Jag gick hem och åt frukost och somnade, och sov, och sov, och sov...


Jag vaknade av att telefonen ringde och frågade yrvaket vad klockan var och fick veta att klockan var ett. Jag hade sovit bort i princip hela dagen och huvudvärken var inte helt borta. Gick upp och åt och dottern kom hem och utan att jag frågade gick hon och hämtade sin lillebror. Tror hon såg på mig att jag inte var helt kry. Kan inget annat än älska mina barn och hur dom bryr sig om varandra.


Eftersom jag sov så länge så blev det bara ett lagat mål mat idag. Hoppas inte det förstör min vägning imorgon på nått sätt, men tiden räcker inte till att äta mer.

MAT:
Frukost: Filmjölk + kanel & cornflakes
Mellanmål: Banan
Lunch: Korv & Potatismos & Räksallad 
Mellanmål: Banan
Middag: ---
Mellanmål: Banan
Övrigt: 3 dl juice, 3 dl mjölk
Vatten: 5 dl



 

Presentation

Träning

Viktiga Datum

1/2 - 12 - Nagelbygga
2/2 - Till Stockholm
3/2 - Fotografering
4/2 - Kryssning
6/2 - Hem från Stockholm
11/2 - Hässleholm Jo-Anna
18/2 - 40 års Fest
25/2 - 74 års Fest

Vikttabell

                  

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards