liljekonvaljen

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Liljekonvaljen - 5 oktober 2011 21:58


Äntligen har mitt envisa sår läkt så pass att jag kunde ta mig till badhuset. Hittade inte min baddräkt och det kändes lite sådär att behöva ha bikini (ifall någon ser ärren) men det gick ändå bra. Jag försöker skita i dom dumma tankarna. Sonen har aldrig badat på badhuset innan pga att jag inte trivts att gå dit pga min övervikt så han var lite svårflörtad först och rent av arg när jag lurade in honom i duschen, men när vi kom till babybassängen så tog det inte många sekunder innan han var i och en stund senare plaskade vi runt i barnbassängen, lite trevande och fastklamrad i mig först men sen for han runt så lycklig. Dottern som tjatat länge att vi skulle gå tyckte det var minst lika skoj. Några timmar gick o vi nyttjade även bastun även om jag gärna stannat kvar i några minuter till. Därefter fick dom vars en glass.

Vi åkte sen till biblioteket där vi efter mycket letande äntligen hittade något som dottern kunde tänka sig att läsa. Hon har höga krav men jag tror det blir superbra, annars får vi helt enkelt göra ett nytt försök tills vi hittar nått hon vill läsa.

Maten går det bra med men jag glömmer ofta bort mig och äter lite för fort, bara för att det går så bra men försöker lära mig. Sötsaker håller jag mig aktivt ifrån, är inte sugen på att dumpa och har inga problem med det heller, är inte sötsugen helt enkelt. Vart iofs sugen på en glass idag i affären. Sia har kommit ut med kladdkaksglass och kladdkaka och glass älskar jag, kombinationen måste vara som en symfoni av smaker i munnen. Men som sagt, inga sötsaker här inte. Och imorgon är det vägdag, hoppas på ett ok resultat.


   

Presentation

Träning

Viktiga Datum

1/2 - 12 - Nagelbygga
2/2 - Till Stockholm
3/2 - Fotografering
4/2 - Kryssning
6/2 - Hem från Stockholm
11/2 - Hässleholm Jo-Anna
18/2 - 40 års Fest
25/2 - 74 års Fest

Vikttabell

                  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards