liljekonvaljen

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Liljekonvaljen - 13 september 2011 18:26


Denna förkylningen tar verkligen på krafterna, jag är så trött. Blev att sova en stund med sonen när han kom hem från dagis. Kroppen värker och jag får fortfarande inte bada för att ena såret strulat. Varma bad är ju annars min räddning. Längtar till jag och dottern kan börja få och bada på simhallen, känner att jag behöver motionen.

Fick dock  lite mer motion än jag tänkt idag för dottern var hemma hos en kompis och eftersom det börjar bli mörkt tidigt så ville jag möta henne, men såklart cyklade vi om varandra, så jag hann hela vägen hem till kompisen bara för att se att hennes cykel inte var där. Det var bara att vända om i höstrusket och vinden blåste igenom märg och ben men hon var i alla fall välbehållen hemma när jag kom hem igen. Tror vi får göra upp om en väg vi alltid cyklar i framtiden.


Tänkte att detta blir sista veckan jag dokumenterar vad jag äter som jag gjort innan, känner att jag fått bra koll på det nu.



MAT:
Frukost: Filmjölk + kanel & cornflakes
Mellanmål: Banan
Lunch: Korv & Senap 
Mellanmål: Banan
Middag: Fisk & Potatismos & Morötter
Mellanmål: Banan
Övrigt: 3 dl juice, 1 dl mjölk
Vatten: ---

Presentation

Träning

Viktiga Datum

1/2 - 12 - Nagelbygga
2/2 - Till Stockholm
3/2 - Fotografering
4/2 - Kryssning
6/2 - Hem från Stockholm
11/2 - Hässleholm Jo-Anna
18/2 - 40 års Fest
25/2 - 74 års Fest

Vikttabell

                  

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards